Najčešće postavljana pitanja
Koje proizvode nudi tepihomat.hr?
Nudimo vinilne, vanjske i unutarnje tepihe, kao i zaštitne jastučiće za fotelje i stolove.
Kako pronaći određenu grafiku?
U trgovini Tepihomat možete koristiti tražilicu unosom željenih fraza u nju ili koristiti kreirane kategorije: odredište, teme, zbirke i preporučene. Uvijek možete zatražiti pomoć od naših savjetnika tako da nas kontaktirate putem chata ili e-pošte na info@tepihomat.hr
Kako naručiti?
Kada pronađete željenu grafiku, samo odaberite pravu veličinu, a zatim kliknite DODAJTE U KOŠARICU. U košarici popunite obrazac narudžbe i izvršite uplatu. U slučaju problema, uvijek možete pisati na naš chat ili nazvati +40 312294741 i naši konzultanti će vam pomoći.
Kako mogu platiti za narudžbu?
Narudžbu možete platiti putem sigurnog online plaćanja: PayU , tradicionalnim prijenosom na bankovni račun ili odabirom gotovine prilikom dostave kod dostavljača. Više informacija možete pronaći na kartici PLAĆANJE
Koliki je trošak dostave?
Cijena dostave je pojedinačna i vidljiva je u košarici prilikom narudžbe
Koliko traje dostava?
Budući da se proizvodi izrađuju pojedinačno za svakog kupca, isporuka se obično odvija ne više od 6-7 radnih dana nakon što primite e-poštu o prihvaćanju narudžbe za provedbu. Trudimo se da ovo vrijeme bude što kraće. Kurirske pošiljke dostavljaju se sljedeći radni dan.
Mogu li naručiti dostavu u inozemstvo?
Naravno! Možemo isporučiti gdje god želite. Strane pošiljke se cijene pojedinačno. Pošaljite nam e-mail na info@tepihomat.hr.
Što učiniti ako paket stigne oštećen?
Ako primijetite bilo kakvu štetu na pošiljci, obavezno je otvorite u prisutnosti dostavljača i pripremite izvješće o šteti s njim. Zatim ga pošaljite na info@tepihomat.hr s fotografijom oštećenja. Nakon primitka prijave, poslat ćemo vam novi proizvod pune vrijednosti.
Kako podnijeti pritužbu?
Ako nakon raspakiranja pošiljke primijetite da proizvod nije u skladu s narudžbom - ima pogrešnu veličinu, okvir, materijal ili je narudžba nepotpuna, obavijestite nas slanjem poruke na info@tepihomat.hr. Najbolje je priložiti fotografije nedostatka na e-poštu. Nakon što je pritužba odobrena, poslat ćemo vam ispravan proizvod ili povrat novca.