1. HOME
  2. /
  3. Korisne informacije
  4. /
  5. Reklamacije i povrati

Reklamacije i povrati

Reklamacije i povrati internet trgovina Tepihomat.hr

REKLAMACIJE

1. Jamstveni rok za proizvode ponuđene u našoj trgovini je 12 mjeseci.

2. Prodavatelj odgovara pred Kupcem ako Roba ima fizički ili pravni nedostatak (jamstvo).

3. Ako Roba ima nedostatak, Kupac ima pravo:

a) podnijeti izjavu volje, o namjeri sniženja cijene ili odstupiti od Ugovora o prodaji, osim ako Prodavatelj odmah i bez nepotrebnih neugodnosti za Kupca zamijeni Robu s nedostatkom Robom bez nedostataka ili ukloni nedostatak. Ovo ograničenje ne vrijedi ako je Roba već zamijenjena ili popravljena od strane Prodavatelja.

b) zahtijevati zamjenu Robe s nedostatkom Robom bez nedostataka ili uklanjanje nedostatka. Prodavatelj je dužan Robu s nedostatkom zamijeniti Robom bez nedostataka ili ukloniti nedostatak u razumnom roku bez pretjeranih neugodnosti za Kupca

4. Kupac koji ostvaruje prava iz jamstva dužan je predmet s nedostatkom dostaviti na adresu Prodavatelja. U slučaju Kupca koji je Potrošač, trošak dostave snosi Prodavatelj.

5. Sve reklamacije vezane uz Robu ili provedbu Kupoprodajnog ugovora, Kupac može podnijeti u pisanom obliku ili elektroničkom poštom na adresu Prodavatelja. Podnošenjem reklamacije u elektroničkom obliku na adresu info@tepihomat.hr ubrzat ćete vrijeme obrade reklamacije.

6. Prodavatelj će u roku od 14 dana od dana podnošenja zahtjeva s reklamacijom odgovoriti na reklamaciju Robe ili reklamaciju vezanu za realizaciju Ugovora o kupoprodaji koju je prijavio Kupac.

7. Osnova za podnošenje reklamacije su tehnički nedostaci proizvoda kao što su:

- pogrešna veličina,
- pogrešan kadar,
- pogrešna vrsta materijala
- nedostatak bilo koje komponente iz narudžbe

8. Reklamaciji ne podliježu:

-Prijava da motivi kao što su: šljokice, zlato, srebro beton, mramor, zahrđali metal, drvo i sl. ne izgledaju kao pravi. Motivi se tiskaju i zato se mogu izgledom razlikovati od stvarnih ekvivalenata. Refleksi svjetla nisu elementi grafike.

- Razlika u bojama. Nijanse gotovog proizvoda mogu malo odstupati od vizualizacije zbog kalibracije monitora na kojem se artikli pregledavaju, tiskarskog stroja i vrste korištene tinte - razlika u nijansama nije razlog za reklamaciju.

- Prethodna narudžba je imala drugačiju boju. Narudžbe kreirane u drugom vremenskom okviru u slučaju ponovnog naručivanja robe mogu se malo razlikovati u nijansama i kadru, jer se svi proizvodi proizvode nakon zaprimanja narudžbi.

- Mehanička oštećenja (ingerencija u proizvod, opekline, nepravilna uporaba)

- Jamstvo ne pokriva LED rasvjetu ili satni mehanizam.

Upute o odustajanju od ugovora